2013年9月4日 星期三

八十後的懷孕周記第一章

八十後的懷孕周記第一章
 
第一章將會用太太她的角度去寫,因為這一章是她自己寫的,但因為是全英文,
我又不想浪費,便把它翻譯過來,希望未來BB長大後讀番,也可以感受一下媽媽的感受!
(希望google別要像yahoo這樣倒閉啦) 
 
 
Can you see the baby?





BB終於來臨了,雖然現在只有一粒豆的size, 睇都睇唔到咁,但係真係有BB架!
過去幾日,心情就好似坐過山車咁..三日前老去同我係屋企..傾緊好唔好去萬寧買支驗孕棒驗下
經歷jor好多次ga失望之後..其實我真係唔想再經歷個種失落感..諗住不如再等多陣先啦..
 
但係,我又覺得心情好煩躁,個身又好熱..坐立不安咁..
就聽佢話去jor萬寧買啦..我地買jor一支Clearblue出ga普通驗孕棒,唔係D咩高科技版!
番到屋企..我地兩個好緊張咁望住十字線越來越深!
NO WAY!!!
 
我直頭呆jor..不停口up up話:「No way...NO WAY!」
而老公ga表情就係半笑半疑咁望住我.
我地兩個望住支驗孕棒個樣直頭好似見到哈利波特個支魔杖咁....
諗jor一陣之後..老公就決定即刻再去萬寧買多三支唔同牌子ga魔杖再驗過!
 
待續 

5 則留言:

  1. 你好。我是Luna。
    我很高興在部落格上和你交流!
    以後也請多多指教。

    回覆刪除
  2. Hello Hello~
    祝新居:新張大吉!
    媽咪同 BB 都要健康平安!加油喇~ :D

    回覆刪除
  3. 小禺來探探光年夫婦,祝新居愉快!:)
    光年太太有喜嗎!~~ 太好了 \^O^/!

    回覆刪除
  4. 恭喜晒呀~~ 希望光年豆豆健健康康呢﹗光年媽媽要養好身體呀~~

    回覆刪除
  5. 哈哈哈 KAPO也來報到 !!
    翻譯得好有趣呀 ^^

    回覆刪除